مشاوره خرید دستگاه انژکتورشور نگارخودرو

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره محصول ، مشاوره رایگان خرید و شرایط فروش اقساطی با ما در ارتباط باشید

یکی از اصلی ترین تجهیزات موجود در تعمیرگاه های خودرو، دستگاه انژکتور شور می باشد که می تواند انژکتورهای خودروهای مختلف را شستشو و تست نماید. لازم به ذکر است که مدل انژکتور شور 6 سیلندر یا 6 کانال، رایج‌ترین و پرکاربردترین مدل دستگاه انژکتور شور است که در اکثر مراکز خدمات خودرویی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خرید دستگاه انژکتور شور خودرو

انواع مختلفی از دستگاه‌های شستشوی انژکتور در بازار موجود است که از نظر قیمت، تعداد کانال‌ها، نوع عملکرد و سایر امکانات با یکدیگر متفاوت هستند. جهت خرید دستگاه انژکتور شور می‌توانید به فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های معتبر مراجعه کرده و دستگاه مورد نظر خود را به صورت حضوری خریداری نمایید. برای مشاوره و خرید حضوری دستگاه انژکتور شور به آدرس اصفهان ، خیابان بزرگمهر ، چهارراه نورباران ، رو به رو بانک سپه ، پلاک 177 مراجعه فرمایید.

علاوه بر خرید حضوری، می‌توانید دستگاه انژکتور شور را از فروشگاه‌های اینترنتی نیز خریداری نمایید. در صورت خرید اینترنتی، حتماً از فروشگاه‌ها و مراکز معتبر خرید خود را انجام دهید. فروشگاه کارماشین یکی از معتبرترین و قدیمی‌ترین فروشگاه های فروش تجهیزات تعمیرگاهی در ایران است که می‌توانید دستگاه انژکتور شور را از این فروشگاه تهیه کنید. این فروشگاه، دستگاه انژکتورشور را با بهترین قیمت و خدمات پس از فروش و ضمانت عرضه می‌کند.

دستگاه انژکتورشور رایمون صنعت، دایان الکترونیک و دستگاه انژکتورشور نگارخودرو از جمله دستگاه های شستشوی انژکتور بوده که در فروشگاه کارماشین موجود می باشد. کلیه تجهیزات فروشگاه کارماشین دارای گارانتی، خدمات و نصب و راه‌اندازی هستند. برای بازدید از کالاهای مورد نیاز خود، می‌توانید در ساعات اداری به  این فروشگاه مراجعه کنید.

قیمت دستگاه انژکتور شور خودرو

قیمت دستگاه انژکتور شور اکثرا بالا هستند و متأثر از عوامل مختلفی از جمله نوع و مدل دستگاه، تعداد سیلندر، قابلیت ها و آپشن های دستگاه، شرکت سازنده و کارایی و… می باشد. در قسمت پایین می‌توانید لیست قیمت انواع دستگاه‌های انژکتورشور را مشاهده بفرمایید. جهت مشاوره رایگان و استعلام آخرین قیمت، می‌توانید با شماره های 03132679700– 09130550113 تماس بگیرید تا کارشناسان فروش ما شما را راهنمایی نمایند.

دستگاه انژکتور شور موجود در فروشگاه کارماشین از بهترین و مطرح ترین دستگاه های تولید داخل محسوب می شوند که شامل یک سال گارانتی واقعی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.  همچنین، امکان خرید قسطی نیز در این فروشگاه وجود دارد. برای مشاهده لیست قیمت دستگاه انژکتورشور، می‌توانید جدول زیر را مورد بررسی قرار دهید.

نام کالاقیمت (تومان)
دستگاه انژکتورشور رایمون صنعت24,900,000
دستگاه انژکتورشور 6 سیلندر تمام اتوماتیک دایان الکترونیک27,800,000
دستگاه انژکتورشور نگارخودرو مدل 500024,700,000
دستگاه انژکتورشور نگارخودرو مدل 700027,800,000
دستگاه حمام التراسونیک نگارخودرو4,200,000
میز دستگاه شستشوی انژکتور3,080,000

 

خرید دستگاه انژکتورشور نگارخودرو

 

خرید دستگاه انژکتور شور اقساطی

همانطور که عرض گردید، دستگاه انژکتور شور اکثرا دارای قیمت بالایی می باشند که همین موضوع سبب گردیده است که برخی از تعمیرکاران و فنی کاران عزیز نتوانند این دستگاه را تهیه نمایند. فروشگاه کارماشین امکان فروش اقساطی را برای این دسته از عزیزان فراهم نموده است که می توانید جهت آگاهی از شرایط فروش اقساطی با شماره های اعلام شده تماس حاصل نمایید.

اگر بودجه کافی برای خرید نقدی دستگاه انژکتور شور ندارید، می‌توانید این دستگاه را به صورت اقساط از فروشگاه کارماشین خریداری نمایید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد خرید اقساطی دستگاه انژکتور شور و شرایط فروش، می‌توانید با فروشگاه کارماشین تماس بگیرید.

مزایای خرید دستگاه شستشوی انژکتور از فروشگاه کارماشین

  • برخورداری از گارانتی واقعی تعویض
  • برخوردرای از 10 سال خدمات پس از فروش
  • امکان فروش اقساطی
  • تحویل فوری
  • ارائه آموزش های لازم جهت استفاده از دستگاه شستشوی انژکتور

مشاوره رایگان و تخصصی خرید دستگاه شستشوی انژکتور خودرو

تجهیزات ارائه شده در فروشگاه کارماشین از جمله دستگاه انژکتورشور و دستگاه دیسک تراش و بقیه موارد، تماما از گارانتی واقعی و خدمات پس از فروش بهره مند هستند و خریدارن عزیز می توانند جهت مشاوره خرید با کارشناسان فروشگاه تماس حاصل کرده و یا در پیام رسان ها به صورت صوتی یا تصویری درباره محصول خود مشاوره دریافت کنند و محصول را به صورت زنده مشاهده نمایند.

از آنجایی که انژکتور شور های زیادی در مدل های مختلفی در سطح بازار وجود دارد، توصیه اکید می شود برای خرید دستگاه انژکتور شور با کیفیت و مطمئن به فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر مراجعه کرده و به صورت حضوری یا اینترنتی (آنلاین) خرید خود را انجام دهید. در این خصوص می توانید به فروشگاه کارماشین که از قدمت و اعتبار زیادی در فروش تجهیزات تعمیرگاهی برخوردار می باشد اطمینان بفرمایید.

قیمت و خرید دستگاه انژکتور شور تمام اتوماتیک

دستگاه‌های انژکتور شور در دو نوع دستی و تمام اتوماتیک تولید می‌شوند. دستگاه‌های تمام اتوماتیک از نظر کارایی ، دقت عملکرد و سرعت شستشو ، برتر از دستگاه‌های دستی هستند و به همین دلیل قیمت بالاتری دارند.

دستگاه انژکتور شور دستی

دستگاه انژکتور شور دستی دستگاهی است که توسط اپراتور کنترل می‌شود و نیاز به مهارت و تجربه دارد. در این دستگاه‌ها، اپراتور باید مراحل شستشو را به صورت دستی انجام دهد. این امر باعث می‌شود که دقت عملکرد دستگاه کاهش یابد و زمان بیشتری برای شستشوی انژکتورها صرف شود.

دستگاه انژکتور شور تمام اتوماتیک

دستگاه انژکتور شور تمام اتوماتیک دستگاهی است که مراحل شستشوی انژکتورهای خودرو را به صورت خودکار انجام می‌دهد. این دستگاه‌ها نیاز به مهارت و تجربه ندارند و دقت عملکرد بالایی دارند. در این دستگاه‌ها، مراحل شستشو توسط یک برنامه کامپیوتری کنترل می‌شود. این امر باعث می‌شود که زمان کمتری برای شستشوی انژکتورها صرف شود و دقت عملکرد دستگاه افزایش یابد.

برای خرید دستگاه انژکتور شور تمام اتوماتیک می‌توانید از فروشگاه‌های اینترنتی و یا نمایندگی‌های فروش تجهیزات تعمیرگاهی اقدام کنید. در هنگام خرید دستگاه، حتماً به عوامل موثر بر قیمت دستگاه توجه داشته باشید و دستگاهی را انتخاب کنید که نیازهای شما را برآورده کند.

راهنمای خرید دستگاه انژکتور شور خودرو

هنگام خرید دستگاه انژکتورشور، به موارد زیر توجه کنید:

بدنه سبک و مقاوم: دستگاه انژکتورشور باید بدنه‌ای سبک و مقاوم داشته باشد تا حمل و نقل آن آسان باشد و در برابر ضربه و فشار، آسیب نبیند.

قابلیت هوشمندی: دستگاه انژکتورشور باید دارای قابلیت هوشمندی باشد تا بتواند به‌طور خودکار عملیات شستشوی انژکتورها را انجام دهد و امکانات بیشتری در اختیارتان قرار دهد.

رنگ تیره: دستگاه انژکتورشور را در رنگ‌های مشکی یا تیره خریداری کنید تا تمیزتر و شیک‌تر به نظر برسد و در صورت کثیف شدن، آلودگی‌ها کمتر نمایان باشند.

شما عزیزان می توانید جهت مشاهده مشخصات و قیمت سایر تجهیزات تعمیرگاهی به صفحه فروشگاه سایت مراجعه فرمایید . همچنین جهت مشاوره رایگان خرید تجهیزات تعمیرگاهی از جمله خرید دستگاه انژکتورشور، خرید دستگاه دیاگ … با کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایید.

دستگاه انژکتور شور ارزان

هر چه قدر قابلیت ها و آپشن های دستگاه شستشو انژکتور بیشتر باشد مسلما قیمت آنها نیز بالاتر است. با این حال با جستجو می توان دستگاه هایی را پیدا کرد که قابلیت های کمتری در اختیار کاربر قرار می دهد و قیمت پایینتری نیز برخوردار باشد. و یا می توانید با توجه به بودجه خود مدل های دست دوم و یا خرید اقساطی را مدنظر داشته باشید.

انواع دستگاه انژکتورشور

دستگاه های انژکتور شور انواع مختلف و مدل های زیادی در بازار دارند که بر اساس نوع و مدل، برند تولید کننده، قیمت و سایر موارد میتوانند بررسی شوند.

دستگاه انژکتور شور، دستگاهی پیشرفته جهت شستشوی انواع انژکتورهای خودرو می باشد که انواع مختلفی از آنها نظیر 4 سیلندری و 6 سیلندری  وجود دارند. اگر بخواهیم این دستگاه ها را بر اساس کارایی طبقه بندی کنیم به صورت لیست زیر تقسیم بندی می شوند:

دستگاه انژکتور شور 4 سیلندر یا 4 کانال
دستگاه انژکتور شور 6 سیلندر یا 6 کانال
دستگاه انژکتور شور 8 سیلندر یا 8 کانال
دستگاه انژکتورشور درجا یا انژکتورشور روکار
دستگاه انژکتورشور اولتراسونیک

از بین لیست بالا، دستگاه شستشو انژکتور مدل 6 سیلندر یا 6 کانال، محبوب ترین و پرفروشترین مدل در تعمیرگاه ها و سایر مراکز می باشد.

انژکتورشور 4 سیلندر و انژکتورشور 6 سیلندر

این دستگاه ها عمدتا ساخت چین و ایران هستند که از منوی فارسی و صفحه نمایش برخوردار هستند.قیمت هر کدام ازآنها با توجه به میزان سرویس،گارانتی،آموزش و خدماتی که ارائه میدهند متفاوت است.

در بین برندهای مختلف موجود انژکتور شور ، برندهای ایرانی واقعا از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند که نسبت به برندهای خارجی مسلما قیمت پایین تری نیز دارند. در میان تولید کنندگان و برندهای ایرانی دستگاه انژکتورشور نگارخودرو یکی از برندهایی می باشد که امکانات و کیفیت بالایی برخودار می باشد.

دستگاه های شستشو انژکتور های جدید که به صورت تمام اتوماتیک و هوشمند هستند نسبت به دستگاه های قدیمی تر و ارزان قیمت دارای امکانات شستشو و تست بیشتری هستند که فضا و اختیارات بیشتری در اختیار تعمیرکار قرار می دهند.

دستگاه شستشوی انژکتور خودرو

یکی از بهترین و کاربردیترین تجهیزات تعمیرگاهی، دستگاه شستشوی انژکتور می باشد و در صورتی که قصد خرید دستگاه انژکتور شور را دارید حتما این مطلب را تا انتها مطالعه فرمایید.

نام دیگر این دستگاه سوزن شوی می باشد که وظیفه آن شستشو و بهبود عملکرد انژکتورهای خودرو می باشد. از دیگر قابلیت انژکتورشورها، تست انژکتورهای خودرو جهت عیب یابی آن ها می باشد.

دستگاه انژکتور شوی قابلیت های دیگری هم از جمله :اندازه گیری مقاومت و تست نشتی انژکتور ها،شستشوی کاربراتور و دریچه گاز و استپر موتور،سرعت بالا،تست دمای آب و فشار هوا، تست اکسیژن دریچه گاز،شستشو برعکس سوزن ها و تنظیم فشار پمپ،شستشوی اتوماتیک و غیر اتوماتیک،شستشو با امواج آلتراسونیک را دارا می باشد.

سوراخ های انژکتور توسط رسوبات و ناخالصی حاصل از مصرف سوخت و تحریق های انجام گرفته پس از مدتی گرفته میشود و عمل پاشش صورت نمیگیرد که موتور را دچار نقص میکند و همچنین مصرف سوخت و آلایندگی افزایش پیدا میکند. طبیعتا با توجه به گرانی انژکتورهای خودرو، بهترین گزینه جهت خودداری از هزینه های زیاد، استفاده از دستگاه انژکتور شور جهت یافتن و رفع کردن عیب و مشکلات انژکتور به هنگام خرابی می باشد.

در میان برندهای موجود، پیشنهاد اکید فروشگاه کارماشین دستگاه انژکتورشور نگارخودرو می باشد و پیشنهاد میگردد حتما مشخصات و قابلیت های این دستگاه را در صفحه خود محصول مطالعه بفرمایید. فروشگاه کارماشین بزرگترین مرکز خرید تجهیزات مکانیکی خودرو در اصفهان و سراسر ایران می باشد.

مزایای استفاده از دستگاه انژکتور شور:

  1. افزایش قدرت و توان خودرو
  2. افزایش طول عمر موتور خودرو
  3. بهبود عملکرد خودرو
  4. کاهش مصرف سوخت
  5. کاهش آلاینده های خروجی
  6. استارت خوردن راحت خودرو (روانکاری استارت)
  7. روان شدن (روانکاری) موتور خوردو

اجزای تشکیل دهنده دستگاه انژکتور شور

  1. اتصالات و کابل ها
  2. نمایشگر دستگاه همراه صفحه کلید
  3. نمایشگر فشار دستگاه و پمب بنزین
  4. اولتراسونیک
  5. موارد مخصوص شستشو انژکتور
  6. شیرهای ورود و تخلیه مواد شستشو
  7. تست سنسور اکسیژن و استپر موتور
  8. کابینت
  9. ریل سوخت
‫4.5/5 ‏‫(4 نظر)‬