آموزش مقدماتی دستگاه دیاگ ( عیب یاب ) نسل دو نگارخودرو ( قسمت اول )

OBD Tools 2 دستگاه دیاگ (عیب یاب) نسل دو نگارخودرو است که با طراحی مدرن و قابلیت های پیشرفته، ابزاری قدرتمند برای تعمیرکاران و متخصصان خودرو به شمار می رود. OBD Tools 2 با ارائه طیف گسترده‌ای از قابلیت‌ها و امکانات، به شما کمک می‌کند تا به طور دقیق و سریع عیوب خودرو را شناسایی و برطرف کنید. این دستگاه برای تعمیرکاران، متخصصان تیونینگ و صاحبان خودرو که به دنبال ابزاری قدرتمند و کارآمد هستند، ایده‌آل است. در ویدیو زیر قادر خواهید بود آموزش طرز استفاده از این دستگاه را فرا بگیرید:

 

 

 

ویژگی های کلیدی دیاگ تبلتی نگارخودرو:

بدنه صنعتی و رابط کاربری حرفه ای: OBD Tools 2 با بدنه‌ای مقاوم و ضد ضربه و رابط کاربری بصری و روان، تجربه کاربری لذت‌بخشی را ارائه می‌دهد.
نمایشگر لمسی 7 اینچی رنگی با وضوح بالا: نمایشگر لمسی بزرگ و باکیفیت این دستگاه، خوانایی اطلاعات و کار با آن را بسیار آسان می‌کند.
اتصال به اینترنت از طریق Wi-Fi : OBD Tools 2 به Wi-Fi داخلی مجهز است که امکان به‌روزرسانی نرم‌افزار و دریافت خودکار کد اعتبار را فراهم می‌کند.
عیب یابی و تعریف کلید پیشرفته: این دستگاه از قابلیت عیب یابی و تعریف کلید برای طیف گسترده‌ای از خودروهای داخلی و خارجی پشتیبانی می‌کند.
راهنمای گام به گام رفع عیب: OBD Tools 2 با ارائه راهنمای گام به گام رفع عیب بر اساس کد خطا و نقشه پین اوت سنسورها، به شما در عیب یابی سریع و آسان خودرو کمک می‌کند.
جستجوی هوشمند و تست سلامتی: با استفاده از قابلیت جستجوی هوشمند، می‌توانید به سرعت اطلاعات مورد نظر خود را در مورد خودرو پیدا کنید. همچنین، تست سلامتی کلیه یونیت‌های خودرویی، از جمله مالتی‌پلکس، ایربگ و … را انجام می‌دهد.
نمایش گراف و سیگنال پارامترها: OBD Tools 2 پارامترهای خودرو را به صورت گراف و نمودار نمایش می‌دهد و امکان تنظیم خودکار سطح سیگنال را نیز فراهم می‌کند.
پشتیبانی از کلیه نودهای خودرویی: این دستگاه از کلیه نودهای خودرویی، شامل ایسیو موتور، گیربکس، ایربگ، ABS، فرمان برقی، نودهای مالتی‌پلکس و … پشتیبانی می‌کند.
ماژول تستر باتری: OBD Tools 2 به ماژول تستر باتری مجهز است که سلامت باتری و دینام خودرو را به طور دقیق بررسی می‌کند.
ماژول داینو خیابانی: برای اولین بار در ایران، OBD Tools 2 به ماژول داینو خیابانی مجهز شده است که امکان محاسبه توان و گشتاور خودرو را در حین رانندگی فراهم می‌کند.
ماژول های قدرتمند دانلود، تبدیل، ریمپ و تیونینگ: این دستگاه از قدرتمندترین ماژول های دانلود، تبدیل، ریمپ و تیونینگ خودرو به صورت هوشمند با قابلیت بک آپ گیری و شناسایی خودکار پشتیبانی می‌کند.
جدول های حرفه ای ریمپ و تیونینگ: OBD Tools 2 شامل جداول حرفه ای ریمپ و تیونینگ برای متخصصان است که قابلیت شناسایی خودکار دامپ را نیز دارد.
اصلاح کیلومتر: این دستگاه امکان اصلاح کیلومتر انواع خودروهای داخلی و خارجی را فراهم می‌کند.
اعزام به تعمیرگاه در صورت گم شدن سوئیچ: در صورت گم شدن سوئیچ خودرو، OBD Tools 2 امکان اعزام به تعمیرگاه را برای خودروهای داخلی و خارجی فراهم می‌کند.
انتقال دامپ: OBD Tools 2 امکان انتقال دامپ از کامپیوتر به دستگاه و بالعکس را فراهم می‌کند.
پشتیبانی از پروتکل های GPT و KTAG: این دستگاه تنها دستگاه پرتابل است که از پروتکل های GPT و KTAG به طور همزمان پشتیبانی می‌کند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.