قطعات یدکی خودرو

شمع پایه کوتاه تک پلاتین SKP

خرید شمع خودرو

خرید وایر شمع خودرو

خرید قطعات یدکی خودرو

فروشگاه کارماشین به عنوان قدیمی و بزرگترین فروشگاه تجهیزات تعمیرگاهی خودرو و لوازم یدکی خودرو ، با پشتوانه سال ها تجربه در بازار قطعات یدکی خودرو و تجهیزات تعمیرگاهی با اخذ مجوزهای لازم از مراجع مربوطه ، تمام تلاش خود را کرده که مجموعه ای از بهترین ها را برای شما فراهم نماید.

از اصول اساسی فروشگاه کارماشین می توان ضمانت اصالت کالا، سرعت در ارسال کالا و پشتیبانی متعهدانه را نام برد. با خرید قطعات یدکی خودرو از کارماشین، شما از اصالت قطعات اطمینان خواهید داشت چرا که این فروشگاه آنلاین، اصالت لوازم یدکی عرضه شده توسط خود را ضمانت کرده و در صورت اصل نبودن، قطعه را بدون هیچ هزینه مرجوع می نماید. 

با تماس با کارشناسان مجموعه کارماشین و مشاوره با آنها خواهید توانست خرید قطعات یدکی خودروی خود را به صورت دقیق، به صرفه، هوشمندانه و از همه مهم تر مطمئن انجام دهید. هم‌اکنون لوازم یدکی اورجینال مورد نیازتان را سفارش دهید و همراه با ضمانت کالا در کمترین زمان تحویل بگیرد.

قیمت قطعات یدکی خودرو

در فروشگاه اینترنتی کارماشین قطعات یدکی و تجهیزات تعمیرگاهی مورد نیاز برای انواع مدل خودرو موجود در بازار با بهترین قیمت در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است.

شما میتوانید به کمک بخش قسمت قطعات یدکی در منوی سایت ، قطعات مختلف یدکی خودرو دسترسی داشته باشید، و قادر خواهید بود به راحتی لیست قیمت محصولات را مشاهده کرده و اقدام به خرید شمع خودرو یا خرید وایر شمع نمایید.

راهنمای خرید قطعات یدکی خودرو

اگر قصد خرید قطعات یدکی خودروی خود را به منظور تعمیر یا تعویض دوره ای دارید جهت خرید مطمئن در زیر نکاتی بیان میگردد که می تواند شما به منظور خرید لوازم یدکی با کیفیت راهنمایی نماید.

اطمینان از ضمانت اصالت کالا

مهم ترین نکته ای که باید در زمان خرید یک قطعه به آن توجه داشته باشید این است که کیفیت و سلامت آن مورد قبول باشد. این موضوع به این دلیل است که در ابن شرایط قیمت تمامی اجناس بالا رفته است، لازم است با پول پرداختی مطمئن شوید که قطعه خریداری شده حداقل چندین سال برای شما کار می کند.

لوازم یدکی تقلبی در بازار روز به روز در حال افزایش است و مشتریان هم قادر به تشخیص اصل و تقلبی بودن این لوازم نیستند و با عمر کمی که این لوازم دارند مشتری ناچار است زود به زود پول قطعه و دستمزد تعمیرکار بدهد و این اصلا به صرفه نیست.با وجود موارد گفته شده از مراکزی خرید خود را انجام دهید که برای قطعات یدکی خود ضمانت اصل بودن بدهد و در صورت فیک بودن بتوانید قطعه را مرجوع کنید.

توجه به بسته بندی

کیفیت بسته بندی و زمان ساخت قطعات یدکی می تواند اکثر اوقات باعت شود که بتوانید یک قطعه با کیفیت را انتخاب نمایید. به عنوان مثال اگر بسته بندی دارای هولوگرام باشد میتواند شما را در خرید کالا مطمئن تر کند. اگر بسته بندی محصول مناسب نباشد ممکن است در حمل و نقل های صورت گرفته دچار آسیب هایی شده باشد که هنگام خرید مشخص نباشد.

سرعت تحویل

از فروشگاه هایی خریداری نمایید که در سریع ترین زمان ممکن کالا را برای خریدار آماده نماید. چون مواردی اضطراری پیش می آید که نیاز است قطعه مورد نظر را به سرعت در اختیار داشته باشید.

امکان تعویض کالا یا مرجوع کردن در فروشگاه های اینترنتی

در فروشگاه های اینترنتی امکان چک کردن کالا در حضور فروشنده امکان پذیر نیست. فروشگاه های اینترنتی باید این امکان را در اختیار خریداران قرار دهند که اگر کالای ارسال شده دارای مشکلی بود، خریدار بتواند آن را مرجوع دهد و فروشگاه کالا را تعویض نماید. حتما قبل خرید با کارشناسان فروشگاه تماس حاصل نمایید و قطعه مناسب خودروی خود را انتخاب نمایید که اگر قطعه خریداری شده برای خودرو شما مناسب نبود امکان تعویض وجود داشته باشد.

سلامت فیزیکی قطعه را چک کنید

هنگام خرید قطعات یدکی حتما بسته بندی آن را جلوی خود فروشنده باز و شکل و ظواهر آن را چک کنید. متاسفانه برخی خریداران هنگام خرید، بدون بررسی کردن خود قطعه، کالا را برداشته و مستقیم سراغ تعمیرکار و خودروی خود می روند و هنگام باز کردن بسته بندی مشاهده می کنند که قطعه مشکل دارد و مطمئنا در این شرایط فروشنده زیر بار نخواهد رفت. در این مواقع اگر قصد باز کردن بسته بندی را ندارید از فروشنده درخواست ضمانت سلامت فیزیکی کالا را نمایید.

به برند‌ها توجه داشته باشید

قرار نیست برند بودن یک کالا نشانه ی عالی بودن آن باشد، ولی اغلب مواقع ، برخی لوازم یدکی به دلیل اینکه زمان زیادی در بازارهای هدف بودند و کماکان مشتریان خود را دارند و به این واسطه برند شدند می توانند خیال ما را از یک خرید با کیفیت راحت کنند.

از متخصصان مشورت بگیرید

قطعات یدکی تنوع زیادی در بازار دارند که مطمئنا انتخاب آنها خریداران را گیج می کند. یکی از بهترین روش ها جهت خرید امن و مناسب، مشورت و مشاوره گرفتن از متخصصین و تعمیرکاران مجرب در این حوزه است . نظرات آنها با توجه به تجربه و تخصصی که دارند می تواند کمک زیادی در انتخاب شما داشته باشد. با تماس با کارشناسان فروشگاه کارماشین می توانید از مشاوره کاملا رایگان و تخصصی بهره ببرید.