نمایندگی رسمی شرکت نگارخودرو در اصفهان و سراسر ایران

مفتخریم که به عنوان نمایندگی رسمی شرکت نگارخودرو، در خدمت شما عزیزان هستیم. شرکت نگارخودرو، طراح و تولید کننده برجسته تجهیزات الکترونیک خودرو (تجهیزات تعمیرگاهی خودرو) در ایران است که با سابقه درخشان خود، همواره در تلاش بوده تا بهترین محصولات را با بالاترین کیفیت به مشتریان خود ارائه دهد.

فروش اقساطی محصولات نگارخودرو

با خرید اقساطی تجهیزات نگارخودرو در فروشگاه کارماشین، به‌آسانی صاحب تجهیزات مورد نیازتان شوید!

از آنجایی که میدانیم خرید برخی از تجهیزات تعمیرگاهی مشمول هزینه بالایی میشود، به همین دلیل، امکان خرید اقساطی را برای شما عزیزان فراهم کرده‌ایم تا شما بدون دغدغه و با خیال راحت بتوانید ابزار مورد نیاز خود را تهیه کنید.

دیگر نیازی نیست برای خرید ابزار مورد نیازتان صبر کنید تا پول کافی داشته باشید. می‌توانید از میان تمامی تجهیزات موجود در فروشگاه کارماشین، وسایل مورد نیاز خود را به صورت اقساطی خریداری کنید. جهت اطلاع از شرایط فروش اقساطی ، با فروشگاه کارماشین تماس حاصل نمایید.

محصولات شرکت نگارخودرو

ما در فروشگاه کارماشین (نمایندگی نگارخودرو)، طیف گسترده‌ای از محصولات نگارخودرو را به شما عزیزان ارائه می‌دهیم که شامل موارد زیر می‌شود:

دستگاه دیاگ پرتابل نگارخودرو : دستگاه‌های دیاگ نگارخودرو، ابزاری قدرتمند برای عیب‌یابی و تعمیر انواع خودروهای ایرانی و خارجی هستند. این دستگاه‌ها با قابلیت‌های پیشرفته خود، به شما کمک می‌کنند تا به سرعت و به آسانی مشکلات خودرو خود را شناسایی و برطرف کنید.

دستگاه‌های پرتابل نگارخودرو، ابزاری چند منظوره برای عیب‌یابی و برنامه‌ریزی انواع ایسیوهای خودرو هستند. این دستگاه‌ها با رابط کاربری ساده و آسان، برای استفاده توسط تعمیرکاران و حتی افراد عادی نیز مناسب هستند.

دستگاه تستر ایسیو نگارخودرو : تستر ایسیو نگارخودرو، برای تست و عیب‌یابی انواع تجهیزات صنعتی و الکترونیکی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دستگاه‌ها با دقت و کارایی بالا، به شما کمک می‌کنند تا از سلامت تجهیزات خود اطمینان حاصل کنید.

دستگاه انژکتور شور نگارخودرو : دستگاه‌ انژکتورشور نگارخودرو، برای شستشوی و تمیز کردن انژکتورهای خودرو به کار می‌روند. این دستگاه‌ها با استفاده از مواد شوینده مخصوص، به شما کمک می‌کنند تا عملکرد انژکتورها را بهینه کرده و مصرف سوخت خودرو را کاهش دهید.

دستگاه پروگرامر نگارخودرو : پروگرامرهای نگارخودرو، برای برنامه‌ریزی انواع ایسیوهای خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دستگاه‌ها با قابلیت‌های پیشرفته خود، به شما کمک می‌کنند تا برنامه ایسیوها را به روز رسانی کرده و یا آنها را به تنظیمات کارخانه بازگردانید.

دستگاه تستر سیمکشی نگارخودرو : دستگاه تستر سنسور و سیم کشی نگارخودرو یک وسیله الکترونیکی است که اتصالات الکتریکی مسیر سیم‌کشی خودرو از ECU تا سوکت سنسور‌ها را بررسی می‌کند و صحت اتصالات کابل‌ها را تأیید می‌کند.

این دستگاه به کاربر این امکان را می‌دهد تا سنسور‌های مختلف خودرو را شبیه‌سازی و نحوه عملکرد آن‌ها را بررسی کند. خصوصیات انتقال سیگنال کابل‌ها مانند مقاومت، نوسان سیگنال، نویز و تداخل را اندازه‌گیری کند و سیم‌کشی‌های مختلف را تست کند.
و همچنین قابلیت شبیه‌سازی انواع سنسور‌های به کار رفته در موتورهای انژکتوری را داشته باشد.

قیمت‌ محصولات نگارخودرو

قیمت محصولات نگارخودرو با توجه به نوع و مدل آنها متفاوت است. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت دقیق هر محصول، به بخش اول این صفحه مراجعه کرده و بر روی قیمت محصولات نگارخودرو کلیک نمایید.

 در این لیست، محصولات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شرکت نگارخودرو، از جمله دستگاه دیاگ‌ پرتابل و تبلتی OBD Tools ، تستر صنعتی ایسیو ، دستگاه انژکتورشور و دستگاه پروگرامر و تستر سیم کشی نگارخودرو و… موجود هستند.

خدمات ارائه شده در فروشگاه کارماشین

علاوه بر فروش محصولات نگارخودرو، در فروشگاه کارماشین، خدمات زیر نیز به شما عزیزان ارائه می‌شود:

مشاوره رایگان: کارشناسان ما در زمینه انتخاب، خرید و استفاده از محصولات نگارخودرو، به شما عزیزان، مشاوره رایگان و تخصصی ارائه می‌دهند.

گارانتی و خدمات پس از فروش: کلیه محصولات نگارخودرو دارای گارانتی معتبر هستند که فروشگاه کارماشین خدمات پس از فروش کاملی را به شما عزیزان ارائه می‌دهد.

لازم به ذکر است که تمامی محصولات دارای 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند .

راه‌های ارتباطی با فروشگاه کارماشین:

شما عزیزان قادر خواهید بود برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان، خرید و ثبت سفارش، از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید:

  • شماره تلفن: 03132679700 – 09130550113
  • آدرس (جهت بازدید و خرید حضوری): اصفهان . خیابان بزرگمهر . چهارراه نورباران . رو به روی بانک سپه . پلاک 177
  • لینک قسمت فروشگاه: carmachine.ir/store

مزایای خرید از فروشگاه کارماشین:

با انتخاب فروشگاه کارماشین به عنوان نمایندگی نگارخودرو، از مزایای زیر بهره‌مند خواهید شد:

محصولات اصل و با کیفیت: ما فقط محصولات اصل و با کیفیت نگارخودرو را به شما ارائه می‌دهیم.

قیمت مناسب: ما تلاش می‌کنیم تا محصولات نگارخودرو را با قیمت مناسب به شما عرضه کنیم.

خرید اقساطی : شما عزیزان قادر خواهید بود با شرایط مناسب ، تجهیزات مورد نیاز خود را به صورت اقساطی از فروشگاه کارماشین تهیه نمایید.

مشاوره تخصصی: کارشناسان ما در زمینه انتخاب و استفاده از محصولات نگارخودرو، به شما مشاوره تخصصی رایگان ارائه می‌دهند.

گارانتی و خدمات پس از فروش: کلیه محصولات نگارخودرو دارای گارانتی معتبر بوده و فروشگاه کارماشین خدمات پس از فروش کاملی را به شما عزیزان ارائه می دهد.