مشاوره خرید دستگاه تستر سیمکشی خودرو

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره محصول ، مشاوره رایگان خرید و شرایط فروش اقساطی با ما در ارتباط باشید

خرید و قیمت دستگاه تستر سیمکشی و شبیه ساز سنسور خودرو

دستگاه های تستر سیمکشی و شبیه ساز سنسور موجود در فروشگاه کارماشین از عملکرد و کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و قیمت بسیار مناسبی دارا می باشند و قیمت بسته به نواع کارایی و تجهیزات استفاده شده در ساخت متفاوت می باشد . فروشگاه کارماشین بزرگترین نمایندگی فروش تجهیزات تعمیرگاهی در سراسر ایران می باشد و تمامی محصولات این فروشگاه از گارانتی واقعی تعویض و خدمات پس از فروش برخوردار می باشند.

دستگاه های تستر سیم کشی خودرو از ابزارآلات پرکاربرد تعمیرکاران خودرودر به شمار میرود که در مدل های 12 و 24 ولتی وجود دارند و قابلیت تست سیم و دسته سیم ها را برخوردار می باشند و می توانند اکثر سنسورهایی نظیر سنسور اکسیژن، سنسور مپ، سنسور دریچه گاز،سنسور دمای آب ،سنسور کیلومتر و دور موتور را تست و شبیه سازی نمایند و قابلیت تست انواع عملگرها مثل دریچه گاز و استپر موتور را نیز برخوردار می باشند.

پیشنهاد فروشگاه کارماشین، دستگاه تستر سیمکشی مولتی پروب نگارخودرو می باشد که از سری تجهیزات تعمیرگاهی پرفروش و محبوب موجود در ایران به شمار می رود. این دستگاه جهت تست وضعیت های مختلف سنسورها و عملگرها و شبیه سازی سنسورهای خودرو بسیار مناسب می باشد. کاربر با استفاده از این دستگاه، می تواند مراحل مختلف شامل شبیه سازی، لاجیک، اهم متر و …. برای قطعات الکتریکی و الکترونیکی خودرو را تست کند.

تعمیرکاران عزیز از سراسر ایران می توانید جهت خرید دستگاه تست سیم کشی  از طریق این صفحه دستگاه مورد نظر را انتخاب و به صورت اینترنتی سفارش خود را انجام دهید و یا در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر ، سفارش خرید و استعلام قیمت با شماره 03132679700 – 09130550113 تماس حاصل فرمایید و یا در واتس آپ با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

تعمیرکاران و فنی کاران عزیز می توانند برای خرید انواع تجهیزات تعمیرگاهی خودرو همانند خرید دستگاه دیسک تراش روکار و رومیزی از فروشگاه اینترنتی کارماشین دیدن نمایند و در صورت تمایل متناسب با بودجه و نیاز خود مناسب ترین محصول را انتخاب و با بهترین کیفیت و قیمت خریداری نمایید.  جهت بازدید حضوری از دستگاه تست سیمکشی و سایر کالاهای مورد نیاز خود از فروشگاه، پذیرای شما عزیزان در اصفهان ، خیابان بزرگمهر ، چهارراه نورباران ، پلاک 139 هستیم.

دستگاه تستر سیمکشی دایان الکترونیک و دستگاه تستر سیمکشی نگارخودرو از جمله دستگاه هایی هستند که می توانید از فروشگاه کارماشین تهیه نمایید. برندهای موجود در فروشگاه کارماشین از جمله برند نگارخودرو از بهترین برندهای موجود در ایران می باشد که می توانید جهت مشاهده قیمت محصولات نگارخودرو کلیک فرمایید.

استفاده از دستگاه تست سیم کشی خودرو جهت بررسی و تست تمامی سیم کشی ها و سنسورهای داخل خودرو پیش از پیش اهمیت پیدا کرده است. با استفاده از این دستگاه کوچک و کاربردی در زمان بسیار کم می توان سیم کشی انواع خودرو و پایه های متصل به هر یک از سنسورها را بررسی نمود و سنسورهای مختلف خودرو را شبیه سازی و نحوه عملکرد آنها و همچنین سلامت سیم کشی خودرو را بررسی نمایید.