تجمیع منوهای تیونینگ و افزایش شتاب در دستگاه دیاگ پرتابل obd tools نگارخودرو

ایسیوهای ایرانی که قابلیت خواندن ندارند بدیهی است که عملیات تیونینگ و افزایش شتاب به صورت همزمان انجام نمی شود چون وقتی که تیونینگ را انجام می دهید افزایش شتاب پاک می شود و وقتی که افزایش شتاب انجام می دهید تیونینگ پاک می شود. جهت حل این مشکل منوهای افزایش شتاب و تیونینگ با هم ادغام شده و شما می توانید در یک مرحله برنامه ریزی، هم تیونینگ ایسیو و هم افزایش شتاب را انجام دهید.

منوی افزایش شتاب ایسیو بصورت جداگانه در جعبه ابزار ایسیو و خودروهای ایرانی برداشته شده و به داخل منوی تیونینگ ایسیو انتقال یافته است. جهت مشاهده روند کار ویدیو زیر را مشاهده بفرمایید:

فروشگاه کارماشین ارائه دهنده انواع تجهیزات تعمیرگاهی ، بزرگترین نمایندگی رسمی شرکت نگارخودرو در سراسر ایران می باشد. شما عزیزان می توانید جهت مشاهده مشخصات و قابلیت ها و همچنین مشاهده قیمت و خرید دستگاه دیاگ پرتابل obd tools نگارخودرو به قسمت فروشگاه سایت مراجعه فرمایید. همچنین جهت مشاهده سایر فیلم های آموزشی در حوزه دستگاه دیاگ به بخش آموزش تجهیزات تعمیرگاهی در منوی سایت مراجعه فرمایید.

جهت دانلود ویدیوی زیر بر روی این لینک کلیک بفرمایید.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.