تست سلامت خودرو فقط با یک دکمه در دیاگ پرتابل obd tools نگارخودرو

یکی از مواردی که خیلی از مواقع در عیب یابی خودروها رعایت نمی شود این است که تعمیرکار فقط وارد قسمت ایسیو موتور می شود و خطاهای آن را پاک می کند و بقیه موارد و نودهای خودرو را بررسی نمی کند. این که ما بدانیم خودرو چه نودهایی دارد و کدام یک نیاز به عیب یابی و پاک کردن خطا و بررسی دارد ، امری است که در تعمیرات خودرو بسیار مهم است. در این ویدیو یک راه حل جهت حل این مشکل به نمایش گذاشته می شود.
تست سلامت می تواند زمان عیب یابی را خیلی کوتاه تر کند و دقت خوبی در عیب یابی به تعمیرکار بدهد و یک دیدگاه کاملی از تمامی ایراداتی که یک خودرو دارد را در یک مرحله به شما بدهد.
شما عزیزان قادر خواهید بود جهت مشاهده مشخصات و قابلیت ها و همچنین مشاهده قیمت دیاگ پرتابل obd tools نگارخودرو به قسمت فروشگاه سایت مراجعه فرمایید. فروشگاه کارماشین بزرگترین نمایندگی رسمی شرکت نگارخودرو در سراسر ایران می باشد که ارائه دهنده انواع تجهیزات تعمیرگاهی کوچک و بزرگ می باشد. همچنین جهت مشاهده سایر فیلم های آموزشی در حوزه دستگاه دیاگ به بخش آموزش تجهیزات تعمیرگاهی در منوی سایت مراجعه فرمایید.

جهت دانلود ویدیوی زیر بر روی این لینک کلیک بفرمایید.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.