معرفی دستگاه ساکشن روغن گیربکس اتوماتیک رایان مدل R800

در این ویدیو به بررسی دستگاه ساکشن روغن گیربکس اتوماتیک رایان مدل R800 خواهیم پرداخت که هم تغییرات سخت افزاری و هم تغییرات نرم افزاری نسبت به مدل های قبلی خود داشته است. در این دستگاه از شلنگ های بی رنگ استفاده گردیده است تا مسیر رفت و برگشت روغن مشخص باشد. جهت تامین برق دستگاه می توان از برق خودرو و نیز از برق شهری استفاده کرد که در این ویدیو از برق خودرو استفاده شده است. دستگاه ساکشن رایان تنها شرکت ایرانی است که خود می تواند مسیر رفت و برگشت روغن را تشخیص دهد و کسایی که تجربه کمی در این خصوص دارند متوجه هستند که این قابلیت چقدر در سرعت عمل آنها تاثیر دارد.
در منوی تعویض دستگاه یک منو به منوی تعویض اضافه گشته است که دو مورد مربوط به تعویض روغن گیربکس و دو مورد دیگر مربوط به تعویض روغن هیدرولیک می باشد. پس از انتخاب تعویض روغن گیربکس از منو، گام بعدی انتخاب برند خودرو می باشد و پس از آن با انتخاب گزینه ماکسیمم نوع روغنی که می بایست استفاده کرد و مقدار حجم کل روغن و حجم کارتر قابل مشاهده است. ادامه مراحل را به صورت کامل در ویدیو زیر مشاهده بفرمایید.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.