معرفی پکیج کاهش مصرف سوخت دستگاه دیاگ پرتابل obd tools نگارخودرو

با توجه به شرایط اخیر و مسائل اقتصادی پیش رو نگارخودرو بار دیگر با یک خبر خوب به میدان آمده است. و آن اینکه گزینه کاهش مصرف سوخت به منوی تیونینگ دیاگ پرتابل obd tools اضافه گردیده است. این تیونینگ، قابل انجام بر روی کلیه خودروها با موتور XU7 و با هر ایسیویی می باشد. با انجام این ریمپ، کاهش مصرف تا 16 درصد اتفاق خواهد افتاد که ماکسیمم این تاثیر گذاری در ترافیک شهری خواهد بود. جزییات بیشتر را در ویدیو زیر مشاهده بفرمایید.

فروشگاه کارماشین ارائه دهنده انواع تجهیزات تعمیرگاهی ، بزرگترین نمایندگی رسمی شرکت نگارخودرو در سراسر ایران می باشد. شما عزیزان قادر خواهید بود جهت مشاهده مشخصات و قیمت دیاگ پرتابل obd tools نگارخودرو به قسمت فروشگاه سایت مراجعه بفرمایید. همچنین جهت مشاهده سایر فیلم های آموزشی در حوزه دستگاه دیاگ به بخش آموزش تجهیزات تعمیرگاهی در منوی سایت مراجعه فرمایید.

جهت دانلود ویدیوی زیر بر روی این لینک کلیک بفرمایید.

 

در موتورهای XU7 که بیشترین مصرف سوخت را در بین بقیه موتورها دارد، برای کنترل دورموتور با دریچه گاز و استپرموتور ضعیف و همچنین برای افزایش پاسخ موتور به دریچه گاز، همواره ایسیو زمان جرقه موتور را از محدوده پربازده دور می کند. بنابراین مقداری سوخت برای این قضیه اتلاف می شود که ما سعی کردیم در این تیونینگ، موتورهای XU7 را در حالت پربازده خودش قرار دهیم که با اتلاف انرژی و سوخت کمتری مواجه شود.

 

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.